Autorizovaný servis domácích spotřebičů

Autorizovaný servis si můžete objednat na tel. číslech: 491 522 881 / 605 273 941 nebo emailu: elektra.99@servis-cerny.cz

Specializujeme se na servis: praček, sušiček na prádlo, sporáků, myček nádobí (volně stojící spotřebiče i vestavěné)

Průběh servisu probíhá tak, že k Vám domů přijede vyškolený servisní technik, jehož prioritou je vyřešit opravu během jedné návštěvy

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis značek: AEG, Elextrolux, Bosch, Siemens, Romo, Beko, Gorenje, Whirlpool, Amica, Mora, Brand, De Dietrich, Kluge, Indesit, Zanussi a dalších.

Ceník 

1 Diagnostika: účtuje se při každém zásahu
Pračky, myčky, sporáky, odsavače a malé spotřebiče.
Nevědomost zákazníka,vysvětlení problémů, zjištění technického stavu zařízení, kdy se zařízení neopravuje např. pro nerantabilitu nebo zázkazník odmítl opravovat.
375,-
2 Nízká náročnost:
Drobné opravy na povrchu přístroje, výměna vyjímatelných částí spotřebiče (knoflík trouby, těsnění trouby, madlo dveří, rošty, hořáky, žárovky, filtry odsavačů, police, apod.), zásah s drobnou opravou, měření hlučnosti atp.
750,-
3 Střední náročnost:
Pračky,myčky,sporáky odsavače a malé spotřebiče.
Výměna běžných součástí uvnitř přístroje - topná tělesa, čerpadla, spínací prvky, motory ventilátorů, hodin, termostatů, dveří, moduly, varná hnízda.
940,-
4 Vysoká náročnost:
Výměna ložisek, bubnu sušičky, dílenské opravy.
Výměna motoru, oběhového čerpadla myčky, motoru odsavače, výměna komínu, zásah do plynové části spotřebiče, výměna elektronik s naprogramováním apod. Zásah do chladícího okruhu, přestrojování spotřebiče, výměna van a bubnů, ložisek, skeletů aj.
1880,-
5 Manipulace se spotřebičem ve vestavbě. Demontáž a opětovná montáž 250,-
6 Výjezd při kterém se nerealizuje oprava (zákazník zapomněl zrušit opravu) 200,-

Cestovní náhrady

Pásmo   Cena bez DPH
1 Město 195,-
2 do 25 km 395,-
3 25 - 50 km 555,-
4 50 - 100 km  780,-

K úhradě zákazníkem 

(Základní sazba + cestovní náhrady) + DPH 21%

Cena zahrnuje: Příjem opravy dispečinkem, převzetí opravy technikem, cestovní náhrady, provedenou práci, popřípadě vyhledání dokumentace, diagnostiku, vyhledání a objednání náhradního dílu, telefonickou konzultaci s dodavatelem, konečné vyúčtování a zaúčtování.

Případné reklamace oprav je možno řešit osobně od 8.00 do 8.30 v provozovně Broumov, Mírové náměstí 99.

Napište si o více informací!

Informace o ochraně osobních údajů

Zpráva bude odeslána na náš e-mail, odpovíme Vám nejpozději do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.